Turystyka medyczna w praktyce – książka o turystyce medycznej

Turystyka medyczna w praktyce – książka o turystyce medycznej

Turystyka medyczna w praktyce – książka o turystyce medycznej

“Turystyka medyczna w praktyce czyli jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego” to pierwsza książka o turystyce medycznej, która kompleksowo i praktycznie opisuje wszystkie aspekty związane z zaistnieniem placówki medycznej na rynku turystyki medycznej.

Jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego?

Turystyka medyczna - opracowanie

książka o turystyce medycznej

Takie pytanie najczęściej pojawia się w zapytaniach do Medical Travel Partner od placówek medycznych chcących zaistnieć na rynku międzynarodowym. Najczęściej chcą prostej recepty, podpisania umowy prowizyjnej i oczekują, że za tydzień pod drzwiami ich kliniki pojawi się pełen autobus pacjentów oczekujących na skorzystanie z ich oferty leczniczej z gotówką w kieszeni.

Od 4 lat zajmujemy się rynkiem turystyki medycznej promując polskie usługi zdrowotne na świecie. Zdobyliśmy jako zespół dużo doświadczeń, podglądaliśmy na rynku najlepsze praktyki, obsłużyliśmy 1000 zagranicznych pacjentów w polskiej klinice z 51 krajów. Prowadziliśmy 3- letni projekt promocji turystyki medycznej na rynkach międzynarodowych dla Ministerstwa Gospodarki. Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami pomagając placówkom medycznym w planowaniu strategii, prowadzimy szkolenia i warsztaty dotyczące obsługi i koordynacji pacjenta zagranicznego.

 

Jak promowaliśmy Polskę dotychczas?

Rozwój polskiej turystyki medycznej jest na początku drogi. Idziemy w dobrym kierunku, rozwijamy się, coraz więcej podmiotów medycznych zauważa kompleksowość tego zjawiska i potrzebę celowego inwestowania na tym szybko rosnącym rynku. Konsekwentne promowanie Polski w ostatnich 3 latach również przyniosło efekty i Polska znalazła się jako jedyny kraj z Europy Środkowo- Wschodniej na światowej mapie turystyki medycznej jako preferowana destynacja.

Oddajemy w Państwa ręce pierwszy na polskim rynku poradnik dla placówek medycznych chcących zaistnieć na rynku międzynarodowym. Nie jest to opracowanie naukowe, jest to praktyczny poradnik oparty o własne doświadczenia i wiedzę, którą zdobyliśmy min. uczestnicząc w 12 międzynarodowych branżowych konferencjach w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Monako, Dubaju, organizując 7 misji gospodarczych do UK, Niemiec, Danii, Szwecji, Norwegii, Rosji, USA i goszcząc 84 konsultantów, pośredników i ubezpieczycieli z całego świata na wizytach studyjnych w Polsce.

opracowanie o turystyce medycznej

Książka o turystyce medycznej

 

Kto powinien przeczytać książkę o turystyce medycznej?

Poradnik ten kierujemy do kadry zarządzającej, pracowników działu marketingu i sprzedaży w podmiotach medycznych zainteresowanych wejściem ze swoją ofertą medyczną na rynki międzynarodowe.

Promocja na rynkach zagranicznych to długofalowy proces. Wymaga on dokładnego zaplanowania,  dużego wkładu pracy i odpowiednich środków na inwestycje.

Polecamy zakup naszej najnowszej publikacji!

Książka tylko do zakupienia online!

KUP TERAZ