Realizacje

UWAGA NOWOŚĆ

 “Turystyka medyczna w praktyce czyli jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego”

to pierwsze w Polsce kompendium wiedzy dla menedżerów w ochronie zdrowia, przedsiębiorców, właścicieli klinik i gabinetów, pracowników działu marketingu i sprzedaży – KUP TERAZ 

Od 2010 r. aktywnie działamy na światowym rynku turystyki medycznej. Możemy pochwalić się największym w Polsce praktycznym doświadczeniem w obsłudze pacjenta zagranicznego. Współpracujemy z prywatnymi i publicznymi podmiotami w ochronie zdrowia, mediami, przedstawicielami środowisk pacjentów i lekarzy, organizacjami pozarządowymi, międzynarodowymi organizacjami turystyki medycznej, pośrednikami i organizacjami turystycznymi.

Jesteśmy praktykami – mamy wieloletnie doświadczenie z wymagającym klientem na bardzo dynamicznym rynku. Wypracowaliśmy standardy obsługi pacjenta zagranicznego na bazie organizacji pobytów ponad 1000 pacjentów z ponad 30 krajów. Znamy oczekiwania pacjentów z różnych kontynentów i wiemy, jak im sprostać. Wiemy, które procedury cieszą się największą popularnością i na czym najbardziej zależy poszczególnym grupom klientów. 

Mamy doświadczenie w następujących obszarach:

  • obsługa pacjentów z dużym stopniem niepełnosprawności
  • organizacja pobytu osób towarzyszących pacjentowi
  • audyt i przygotowanie placówki do obsługi pacjenta zagranicznego
  • szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi pacjenta zagranicznego

Wyróżnia nas wielowymiarowa znajomość sektora medycznego. Mamy doświadczenie w sektorze farmaceutycznym, obszarze nowych technologii medycznych oraz promocji usług medycznych na rynkach lokalnych i światowych.

W latach 2010-2014 wspólnie z firmą AMEDS wprowadziliśmy  do Polski 4 nowoczesne metody w zakresie diagnostyki i leczenia.  

Przygotowywaliśmy ofertę na rynki zagraniczne, projektowaliśmy strategie komunikacji z odbiorcami w różnych krajach, wszystkie decyzje podejmując w oparciu o przeprowadzone badania rynku i konkurencji. Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam nawiązać relacje z licznymi partnerami, wśród których zarówno są przedstawiciele mediów, jak i polskie i zagraniczne organizacje pozarządowe.

Aktywnie monitorujemy rozwój social media marketingu i korzystamy z różnorodnych rozwiązań e-marketingowych. Współpracujemy z najlepszymi grafikami, tłumaczami, prawnikami  i specjalistami IT w kraju i zagranicą.

Wdrożyliśmy i zrealizowaliśmy projekt Promocji Polskiej Turystyki Medycznej na rynkach międzynarodowych w latach 2012 – 2015 Ministerstwa Gospodarki

logo projektu

  • Wraz z firmą AMEDS, współpracowaliśmy z Europejskim Centrum Przedsiębiorczości Sp. z o. o. oraz z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A..
  • W ciągu 3 lat działania były kierowane do pacjentów i partnerów na rynku turystyki medycznej z  Wielkiej Brytanii, USA, Niemiec, Rosji, Norwegii, Danii i Szwecji
  • Zorganizowaliśmy 7 misji gospodarczych
  • Pozyskaliśmy kontakty biznesowe z ponad 11 imprez międzynarodowych, m.in. kongresów i targów turystyki medycznej
  • Wyszkoliliśmy ponad 30 placówek z całej Polski
  • Reprezentowaliśmy polską służbę zdrowia i promowaliśmy wysoką jakość usług medycznych

 

Materiał video promujący polskie placówki medyczne 

Wraz z zespołem medycznym wprowadziłyśmy innowacyjne terapie i zabiegi na polski rynek usług medycznych (urologia, seksuologia, kardiologia, neurologia, medycyna estetyczna)

Prowadziłyśmy działania marketingowe dla placówek medycznych

  • Dbanie o wizerunek zespołu lekarskiego i placówki medycznej
  • Tworzenie i realizacja planów marketingowych
  • Kreowanie i administracja stron internetowych
  • SEM/SEO
  • Social media
  • Content marketing
  • Copywriting
  • PR
  • Tworzenie materiałów promocyjnych (foldery, ebooki, broszury dla pacjentów, video)
  • Badanie rynku i analiza konkurencji

Nasze wystąpienia  na konferencjach  i szkolenia

Polskie wystąpienia

  1.  „Projekt Promocji turystyki medycznej na rynkach międzynarodowych“, Marketing i promocja w ochronie zdrowia 2012
  2. „Potencjał polskiej turystyki medycznej“, Ochrona praw pacjenta 2012
  3. Forum Rynku Zdrowia „Medycyna bez granic“ październik 2013
  4. „Mobilność na rynku pracy w sektorze turystyki medycznej i turystyki morskiej”, Baltic Forum, „Wpływ turystyki medycznej na zatrudnienie w Polsce“ czerwiec 2013
  5.  „Potencjał turystyki medycznej na rynku USA“, American Chamber of Commerce, październik 2013
  6. „Perspektywy turystyki medycznej w woj. Pomorskim“, Gdańska Organizacja Turystyczna, listopad 2013
  7. „Potencjał rynku turystyki medycznej w Europie“ Nowe trendy w turystyce, Gdańsk, marzec 2014
  8. Ogólnopolskie Forum Ochrony Zdrowia,  marzec 2015

Zagraniczne wystąpienia

  1. World Medical Tourism Conference, XI 2013, Global Facilitators Forum
  2. Polish Medical Tourism Promotion, Trade Mission in USA, NYC 11.2013 Prezentacja „Potential of Polish Facilities in medical tourism sector“
  3. Targi turystyki medycznej, Turcja 2013„Poland your health destination“
  4. International Medical Travel Conference IMTEC 2014, Dubaj „Poland future European medical tourism hub“
  5. Polish Medical Tourism Conference, Berlin ITB, March 2015
  6. Medical Tourism Conference SEE & CIS 18-19 June 2015, Budapeszt, Węgry

Szkolenia i wykłady poprowadzone przez Magdalenę Rutkowską

  1. Promocja turystyki medycznej w ramach projektu promocji Ministerstwa Gospodarki, czerwiec 2012
  2. Standardy obsługi pacjenta zagranicznego, czerwiec 2013
  3. Szkolenie dla kardy menadżerskiej grupy AHP – (American Heart of Poland) Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca
  4. Szkolenie dla kierowników administracyjnych i przelożonych pielęgniarek grupy AHP, wrzesień 2013
  5. Prowadzenie modułu turystyka medyczna w ramach programu MBA w ochronie zdrowia, Uczelnia Łazarskiego, grudzień 2012
  6. „Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem i kadrami w prywatnej służbie zdrowia” szkolenia dla palcówek medycznych, projekt współfinansowany przez PARP, 2013

Przykładowe materiały promocyjne dla placówek medycznych

Materiał promocyjny pobytów rehabilitacyjnych dla pacjentów z zagranicy

  • scenariusz i nadzór nad produkcją video
  • zaangażowane pacjentów ze Szwecji
  • dystrybucja materiału w Internecie

video1vieo2

Projekt promocji leczenia zabiegowego i pobytów rehabilitacyjnych przy udziale pacjentów ze Szwecji – blogi pacjentów w języku angielskim i szwedzkim

blog Leny

blog Dennisa