Obsługa pacjenta zagranicznego

Przygotowanie podmiotu do obsługi pacjenta zagranicznego

  • audyt placówkihands-600497_1280
  • przygotowanie procedury obsługi pacjenta zagranicznego gotowej do wdrożenia
  • implementacja best practice koordynacji pacjenta zagranicznego
  • szkolenie personelu medycznego i administracyjnego

 

 

Obsługa pacjenta zagranicznego – concierge service

  • obsługa zapytań od pacjentów zagranicznychkeyboard-616492_1280 
  • przygotowywanie ofert indywidualnie dopasowanych do potrzeb pacjentów i ich bliskich
  • koordynacja pobytu pacjenta w placówce medycznej i w Polsce
  • organizowanie terminu świadczenia medycznego, rezerwacja lotów, transportów, zakwaterowania i koordynacja czasu wolnego
  • opracowanie oferty dla bliskich pacjenta (dodatkowa sprzedaż usług medycznych)

 

Szkolenia z zakresu turystyki medycznej

 

  • strategia działań marketingowych na rynkach międzynarodowych
  • standardy obsługi pacjenta zagranicznego
  • analiza rynków turystyki medycznej
  • best practice/case studies
  • praktyczne aspekty współpracy z pośrednikami