Przygotowanie podmiotu do obsługi pacjenta zagranicznego
- audyt placówki
- przygotowanie procedury obsługi pacjenta zagranicznego gotowej do wdrożenia
- implementacja best practice koordynacji pacjenta zagranicznego
- szkolenie personelu medycznego i administracyjnego
Obsługa pacjenta zagranicznego – concierge service
- obsługa zapytań od pacjentów zagranicznych
- przygotowywanie ofert indywidualnie dopasowanych do potrzeb pacjentów i ich bliskich
- koordynacja pobytu pacjenta w placówce medycznej i w Polsce
- organizowanie terminu świadczenia medycznego, rezerwacja lotów, transportów, zakwaterowania i koordynacja czasu wolnego
- opracowanie oferty dla bliskich pacjenta (dodatkowa sprzedaż usług medycznych)
Szkolenia z zakresu turystyki medycznej
- strategia działań marketingowych na rynkach międzynarodowych
- standardy obsługi pacjenta zagranicznego
- analiza rynków turystyki medycznej
- best practice/case studies
- praktyczne aspekty współpracy z pośrednikami
KOMPENDIUM WIEDZY “Turystyka medyczna w praktyce czyli jak pozyskać pacjenta zagranicznego” – KUP TERAZ