Marketing i sprzedaż usług medycznych

Marketing usług medycznych wykorzystywany jest przez placówki medyczne również na rynku turystyki medycznej.

Przygotowanie strategii marketingowej dla placówki medycznej na rynki zagraniczne

  • marketing usług medycznych – przygotowanie strategii marketingowej – dobór narzędzi, wycena działań
  • selekcja rynków docelowych, analiza konkurencji, określenie grupy docelowej
  • zaprojektowanie oferty skierowanej do pacjenta zagranicznego – dobór usług placówki medycznej do sprzedaży na wybranych rynkach zagranicznych
  • zaprojektowanie strategii komunikacji z pacjentami i pośrednikami turystyki medycznej w różnych krajach, z uwzględnieniem różnic międzykulturowych oraz z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji
  • współpraca z pośrednikami na rynku turystyki medycznej, ubezpieczycielami, kluczowymi partnerami na rynku turystyki medycznej, polskimi i zagranicznymi organizacjami pozarządowymi

 

Turystyka zdrowotna wymaga specyficznego podejścia i wiedzy o rynku.

Wdrożenie i realizacja planów marketingowych w placówce medycznej (marketing 360 stopni) na rynkach międzynarodowych

  • audyt lub przygotowanie strony internetowej na wybrane rynki zagranicznrecherchee
  • SEO, SEM, social media marketing, email marketing, content marketing, inbound marketing
  • kreacja i grafika – przygotowanie materiałów reklamowych (projektów graficznych, materiałów video itp.)
  • redakcja i tłumaczenie tekstów na wybrane rynki docelowe
  • międzynarodowa obsługa prasowa

 

Medical Travel Partner wydał pierwsze na rynku polskim praktyczne opracowanie dotyczące rynku turystyki medycznej w Polsce i na świecie.

Kompendium “Turystyka medyczna w praktyce czyli jak skutecznie pozyskać pacjenta zagraniczngo”

Jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego?

Takie pytanie najczęściej pojawia się w zapytaniach do Medical Travel Partner od placówek medycznych chcących zaistnieć na rynku międzynarodowym. Najczęściej chcą prostej recepty, podpisania umowy prowizyjnej i oczekują, że za tydzień pod drzwiami ich kliniki pojawi się pełny autobus pacjentów oczekujących na skorzystanie z ich oferty leczniczej z gotówką w kieszeni.

Od 4 lat zajmujemy się rynkiem turystyki medycznej promując polskie usługi zdrowotne na świecie. Zdobyliśmy jako zespół dużo doświadczeń, podglądaliśmy na rynku najlepsze praktyki, obsłużyliśmy 1000 zagranicznych pacjentów w polskiej klinice z 51 krajów. Prowadziliśmy 3- letni projekt promocji turystyki medycznej na rynkach międzynarodowych dla Ministerstwa Gospodarki. Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniami pomagając placówkom medycznym w planowaniu strategii, prowadzimy szkolenia i warsztaty dotyczące obsługi i koordynacji pacjenta zagranicznego.

Rozwój polskiej turystyki medycznej jest na początku drogi. Idziemy w dobrym kierunku, rozwijamy się, coraz więcej podmiotów medycznych zauważa kompleksowość tego zjawiska i potrzebę celowego inwestowania na tym szybko rosnącym rynku. Konsekwentne promowanie Polski w ostatnich 3 latach również przyniosło efekty i Polska znalazła się jako jedyny kraj z Europy Środkowo- Wschodniej na światowej mapie turystyki medycznej jako preferowana destynacja.

Oddajemy w Państwa ręce pierwszy na polkim rynku poradnik dla placówek medycznych chcących zaistnieć na rynku międzynarodowym. Nie jest to opracowanie naukowe, jest to praktyczny poradnik oparty o własne doświadczenia i wiedzę, którą zdobyliśmy min. uczestnicząc w 12 międzynarodowych branżowych konferencjach w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Monako, Dubaju, organizując 7 misji gospodarczych do UK, Niemiec, Danii, Szwecji, Norwegii, Rosji, USA i goszcząc 84 konsultantów, pośredników i ubezpieczycieli z całego świata na wizytach studyjnych w Polsce.

Poradnik ten kierujemy do kadry zarządzającej, pracowników działu marketingu i sprzedaży w podmiotach medycznych zainteresowanych wejściem ze swoją ofertą medyczną na rynki międzynarodowe.

Promocja na rynkach zagranicznych to długofalowy proces. Wymaga on dokładnego zaplanowania, dużego wkładu pracy i odpowiednich środków na inwestycje.

Polecamy zakup naszej najnowszej publikacji.

Kompendium można zakupić online- LINK