III Krakowski Kongres Turystyki Medycznej

III Krakowski Kongres Turystyki Medycznej

III Krakowski Kongres Turystyki Medycznej

III Krakowski Kongres Turystyki Medycznej

W dniach 22-23 października 2018 w Centrum Kongresowym ICE Kraków po raz trzeci odbył się kongres pozwalający na spotkania  w szerokim gronie specjalistów i przedstawicieli związanych z szeroko pojętą branżą turystyki medycznej.

Podsumowanie Kongresu 22-23 października 2018

Fot. E. Marchewka

W ciągu dwóch dni podczas Krakowski Kongres Turystyki Medycznej 200 zarejestrowanych uczestników miało okazje wysłuchać 5 standardowych wykładów, wziąć udział w 3 warsztatach oraz przysłuchiwać się rozmowom specjalistów w trakcie 3 paneli tematycznych. Podczas całego Kongresu blisko 30 występujących miało okazje sięgnąć po mikrofon i podzielić się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie ruchu turystycznego motywowanego celami zdrowotnymi i medycznymi.

W gronie wszystkich prelegentów podczas Krakowski Kongres Turystyki Medycznej obecni byli wyjątkowi goście zza granicy m.in.: Igor Torskyy- założyciel i Wiceprezes Ukraińskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej (UAMT); Keith Pollard (UK)- redaktor naczelny czasopisma International Medical Travel Journal (IMTJ)

, Prezes Wykonawczy firmy LaingBuisson International; Mariam Ozod-Hamad- szef ds. Międzynarodowego Marketingu i Zarządzania Jakością w firmie Vivantes International Medicine w Berlinie, członek niemieckiej Rady Ekspertów ds. Turystyki Medycznej. Ogromnym sukcesem okazała się również Sesja B2B z kontrahentami z Ukrainy organizowana przez Pana Mariusza Arenta na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Spotkania cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem a rozmowy prowadzone w specjalnie wydzielonej strefie trwały do ostatnich minut Krakowski Kongres Turystyki Medycznej.

Magdalena Rutkowska z Medical Travel Partner w swoim wykładzie “Jak pozyskać pacjenta zagranicznego” poruszała tematy związane ze strategia i marketingiem na rynkach zagranicznych.

Polskie placówki medyczne chcąc skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego muszą działać kompleksowo:

  • poznać i zdefiniować rynki zagraniczne, na których planują się rozwijać
  • zaplanować odpowiednio wyróżniającą się ofertę medyczną
  • zainwestować w odpowiednie narzędzia marketingowo-promocyjne
  • wdrożyć skuteczny proces obsługi pacjenta zagranicznego w placówce

Po wykładzie, który był prowadzony bardzo interaktywnie wiele placówek medycznych i klinik było zainteresowanych kontynuować warsztaty dotyczące bezpośrednio strategii w ich placówkach. Można takie szkolenie/warsztaty zakupić bezpośrednio również na stronie Turystyka Medyczna http://turystyka-medyczna.shoplo.com/kolekcja/frontpage/szkolenie-jak-pozyskac-pacjenta-zagranicznego

Z niecierpliwością czekamy na kolejny Krakowski Kongres Turystyki Medycznej w roku 2019!.