NOWOŚĆ
“Turystyka medyczna w praktyce czyli jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego”
To jedyne w Polsce kompendium dla menedżerów w ochronie zdrowia, właścicieli klinik i gabinetów, przedsiębiorców, dyrektorów szpitali, pracowników działu marketingu i sprzedaży. Książka turystyka medyczna w praktyce zawiera 3 rozdziały:
- Rynek turystyki medycznej
- Strategia rozwoju i marketing placówki medycznej na rynku turystyki medycznej
- Obsługa pacjenta zagranicznego
Pytania, na które odpowiedzi znajdziesz w kompendium Turystyka medyczna w praktyce:
- Na jaki rynek międzynarodowy kierować ofertę medyczną?
- Jak wycenić ofertę medyczną?
- Jakie są najlepsze praktyki na rynku turystyki medycznej?
- Jaka strategia marketingowa w pozyskiwaniu pacjentów z zagranicy sprawdziła się w polskich wybranych placówkach?
- Które świadczenia zdrowotne cieszą się największym zainteresowaniem wśród pacjentów ze Skandynawii, na rynku niemieckim czy rosyjskim?
- Jakie są najbardziej perspektywiczne działania marketingowe w ramach turystyki medycznej?
- Jak współpracować z pośrednikiem na rynku turystyki medycznej?
- Czy warto pozyskać certyfikację międzynarodową?
- Na co zwrócić szczególną uwagę przy obsłudze pacjenta zagranicznego?
Kto powinien przyswoić wiedzę z kompendium Turystyka medyczna w praktyce?
Jeśli prowadzisz prywatną praktykę medyczną i chcesz zaistnieć na rynku turystyki medycznej – ta publikacja jest dla Ciebie.
Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem działalności pośrednictwa w turystyce medycznej – ta publikacja jest dla Ciebie.
Jeżeli zastanawiasz się czy warto inwestować czas i środki finansowe na rynki międzynarodowe – ta publikacja jest dla Ciebie.
Jeżeli rozpocząłeś już współpracę z pośrednikiem medycznym – ta publikacja jest dla Ciebie.
Jeżeli chciałbyś zacząć przyjmować pacjentów zagranicznych, ale nie wiesz od czego zacząć– ta publikacja jest dla Ciebie.
Jeżeli działasz już na rynku turystyki medycznej i chciałbyś być bardziej skuteczny – ta publikacja jest dla Ciebie.
Książka Turystyka medyczna w praktyce odpowiada na potrzeby pozyskania informacji biznesowej dla takich podmiotów, jak:
- Placówki medyczne
- Pośrednicy na rynku usług medycznych
- Firmy świadczące usługi marketingowe i PR dla podmiotów medycznych
- Firmy konsultingowe, badawcze i analityczne
- Instytucje rządowe, akademickie i badawcze
Książka Turystyka medyczna w praktyce jest niezbędnym narzędziem w sytuacjach biznesowych:
- Uruchomienie nowego przedsiębiorstwa w sektorze prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce
- Uruchomienie nowego przedsiębiorstwa w zakresie pośrednictwa w usługach medycznych
- Tworzenie strategii rozwoju firmy i oferty na przyszłość
- Ocena kierunków rozwoju w segmencie turystyki medycznej
- Wdrożenie procedur obsługi pacjenta
- Wdrożenie planów marketingowych na rynki międzynarodowe
- Uruchamianie współpracy w zakresie pozyskiwania pacjenta zagranicznego z pośrednikiem medycznym
Książka Turystyka medyczna w praktyce pozwoli Ci:
- zaoszczędzić czas
- poszukiwań informacji i raportów niezbędnych do uruchomienia działań na rynki międzynarodowe w internecie i wśród firm konsultingowych
- zaoszczędzić pieniądze
- zainwestujesz środki finansowe tam gdzie przyniosą one największy zwrot z inwestycji
- zaoszczędzisz na zakupie danych rynkowych i raportów, których dane znajdziesz w kompendium ( pozyskanie danych, które są w kompendium to koszt ponad 8000 zł)
Kiedy warto przeczytać niniejszą publikację?
- Zanim przetłumaczysz stronę internetową placówki medycznej na 3 języki obce
- Zanim wyjedziesz na konferencję zagraniczną poświęconą turystyce medycznej
- Jeżeli chcesz zwiększyć ilość pozyskiwanych pacjentów zagranicznych
Jak kupić?
Koszt zakupu kompendium: 99 zł
Aby zakupić książkę należy wpłacić na konto 99 zł:
MBank:
08 1140 2004 0000 3202 7680 5917
Medical Travel Europe sp zoo
Ul. Nowoursynowska 178b
02-787 Warszawa
Nip 951 233 17 27
W tytule przelewu – adres do wysyłki książki.
Książka po zaksięgowaniu przelewu będzie wysłana kurierem- czas dostawy około 48h.
W celu otrzymania faktury prośba o napisania e- maila z danymi do faktury:
m.rutkowska@medicaltravelpartner.pl
SPIS TREŚCI
Rozdział I
Rynek turystyki medycznej
- Definicje turystyki medycznej
- Wartość światowego rynku turystyki medycznej i jego rozwój
- Turystyka medyczna w Polsce
- Klastry turystyki medycznej
- Dyrektywa transgraniczna UE „Pacjenci bez granic”
Rozdział II
Strategia rozwoju i marketing placówki medycznej
na rynku turystyki medycznej
- Etapy opracowania strategii na rynki międzynarodowe
- Analiza otoczenia i wybranych rynków docelowych dlaPolski
- Analiza biznesowa i SWOT
- Marketing i promocja na rynku turystyki medycznej
- Promocja placówek medycznych w Polsce i za granicą – dobre praktyki
Rozdział III
Obsługa pacjenta zagranicznego
- Ankieta „Czy moja placówka jest gotowa na przyjęcie pacjenta zagranicznego?”
- Procedura obsługi pacjenta zagranicznego gotowa do wdrożenia
w placówce medycznej