Książka “Turystyka medyczna w praktyce”

NOWOŚĆ

Turystyka medyczna w praktyce czyli jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego”

To jedyne w Polsce kompendium dla menedżerów w ochronie zdrowia, właścicieli klinik i gabinetów, przedsiębiorców, dyrektorów szpitali, pracowników działu marketingu i sprzedaży. Książka turystyka medyczna w praktyce zawiera 3 rozdziały:

  • Rynek turystyki medycznej
  • Strategia rozwoju i marketing placówki medycznej na rynku turystyki medycznej
  • Obsługa pacjenta zagranicznego

Pytania, na które odpowiedzi znajdziesz w kompendium Turystyka medyczna w praktyce:

  • Na jaki rynek międzynarodowy kierować ofertę medyczną?
  • Jak wycenić ofertę medyczną?
  • Jakie są najlepsze praktyki na rynku turystyki medycznej?
  • Jaka strategia marketingowa w pozyskiwaniu pacjentów z zagranicy sprawdziła się w polskich wybranych placówkach?
  • Które świadczenia zdrowotne cieszą się największym zainteresowaniem wśród pacjentów ze Skandynawii, na rynku niemieckim czy rosyjskim?
  • Jakie są najbardziej perspektywiczne działania marketingowe w ramach turystyki medycznej?
  • Jak współpracować z pośrednikiem na rynku turystyki medycznej?
  • Czy warto pozyskać certyfikację międzynarodową?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy obsłudze pacjenta zagranicznego?

Kto powinien przyswoić wiedzę z kompendium Turystyka medyczna w praktyce

Jeśli prowadzisz prywatną praktykę medyczną i chcesz zaistnieć na rynku turystyki medycznej – ta publikacja jest dla Ciebie.

Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem działalności pośrednictwa w turystyce medycznej – ta publikacja jest dla Ciebie.

Jeżeli zastanawiasz się czy warto inwestować czas i środki finansowe na rynki międzynarodowe – ta publikacja jest dla Ciebie.

Jeżeli rozpocząłeś już współpracę z pośrednikiem medycznym – ta publikacja jest dla Ciebie.

Jeżeli chciałbyś zacząć przyjmować pacjentów zagranicznych, ale nie wiesz od czego zacząć– ta publikacja jest dla Ciebie.

Jeżeli działasz już na rynku turystyki medycznej i chciałbyś być bardziej skuteczny – ta publikacja jest dla Ciebie.

 

Książka Turystyka medyczna w praktyce odpowiada na potrzeby pozyskania informacji biznesowej dla takich podmiotów, jak:

  • Placówki medyczne
  • Pośrednicy na rynku usług medycznych
  • Firmy świadczące usługi marketingowe i PR dla podmiotów medycznych
  • Firmy konsultingowe, badawcze i analityczne
  • Instytucje rządowe, akademickie i badawcze

KUP TERAZ

Książka Turystyka medyczna w praktyce jest niezbędnym narzędziem w sytuacjach biznesowych:

  • Uruchomienie nowego przedsiębiorstwa w sektorze prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce
  • Uruchomienie nowego przedsiębiorstwa w zakresie pośrednictwa w usługach medycznych
  • Tworzenie strategii rozwoju firmy i oferty na przyszłość
  • Ocena kierunków rozwoju w segmencie turystyki medycznej
  • Wdrożenie procedur obsługi pacjenta
  • Wdrożenie planów marketingowych na rynki międzynarodowe
  • Uruchamianie współpracy w zakresie pozyskiwania pacjenta zagranicznego z pośrednikiem medycznym

KUP TERAZprzod

Książka Turystyka medyczna w praktyce pozwoli Ci:

  • zaoszczędzić czas
    • poszukiwań informacji i raportów niezbędnych do uruchomienia działań na rynki międzynarodowe w internecie i wśród firm konsultingowych
  • zaoszczędzić pieniądze
    • zainwestujesz środki finansowe tam gdzie przyniosą one największy zwrot z inwestycji
    • raporty, których dane znajdują się w kompendium kosztowały ponad 5000 zł

KUP TERAZ

 

SPIS TREŚCI

Rozdział I
Rynek turystyki medycznej

  1. Definicje turystyki medycznej
  2. Wartość światowego rynku turystyki medycznej i jego rozwój
  3. Turystyka medyczna w Polsce
  4. Klastry turystyki medycznej
  5. Dyrektywa transgraniczna UE „Pacjenci bez granic”

Rozdział II
Strategia rozwoju i marketing placówki medycznej
na rynku turystyki medycznej

  1. Etapy opracowania strategii na rynki międzynarodowetyl
  2. Analiza otoczenia i wybranych rynków docelowych dlaPolski
  3. Analiza biznesowa i SWOT
  4. Marketing i promocja na rynku turystyki medycznej
  5. Promocja placówek medycznych w Polsce i za granicą – dobre praktyki

 

Rozdział III
Obsługa pacjenta zagranicznego

  1. Ankieta „Czy moja placówka jest gotowa na przyjęcie pacjenta zagranicznego?”
  2. Procedura obsługi pacjenta zagranicznego gotowa do wdrożenia
    w placówce medycznej

KUP TERAZ


Kiedy warto przeczytać niniejszą publikację?

  • Zanim przetłumaczysz stronę internetową placówki medycznej na 3 języki obce
  • Zanim wyjedziesz na konferencję zagraniczną poświęconą turystyce medycznej
  • Jeżeli chcesz zwiększyć ilość pozyskiwanych pacjentów zagranicznych

KUP TERAZ