Strona internetowa kliniki, która sprzedaje

Strona internetowa kliniki, która sprzedaje

Strona internetowa kliniki, która sprzedaje

Zespół w Waszej klinice wspólnie zaplanował budowę nowej strony internetowej. Umieściliście na niej nowsze, i rozbudowane treści, któstrona internetowa kliniki, strona internetowa dla lekarzare mają pomóc pacjentom. Uzupełniliście tekst atrakcyjnymi zdjęciami, a nawet filmami i infografikami. Podłączyliście kanały społecznościowe i zredagowaliście nowe artykuły. Co zatem jest nie tak, że nadal macie mało odwiedzin na stronie, a nawet jak użytkownik już na nią trafi, szybko opuszcza witrynę? 
Ostatnio przeprowadzane przez Akamai badanie pokazuje, że opóźnienie w ładowaniu się strony internetowej w granicach 2 sekund może spowodować, że  znaczna część odwiedzających opuści tę stronę. Z każdą kolejną sekundą oczekiwania wskaźnik porzuceń rośnie o 5,8%. Przedmiotem akurat tych badań była strona oferująca streaming wideo, ale można przełożyć to na każdą witrynę zawieszoną w sieci. Czas oczekiwania ma załadowanie wszystkich elementów na stronie ma bardzo duży wpływ na zachowanie internauty i jego opinię o potencjalnym dostawcy usługi medycznej. 

Kolejną kluczową kwestią jest postrzeganie naszej strony firmowej przez wyszukiwarkę Google. Prędkość ładowania strony jest jednym z kryteriów, według których Google ustawia naszą www w rankingach wyszukiwania. Nie bez znaczenia jest również ładowanie witryny na urządzeniach mobilnych. 

Strona internetowa kliniki nie sprzedaje- co możemy z tym problemem zrobić? 

Warto projektując i wdrażając nową stronę internetową poradzić się nie tylko grafika, który zadba o odbiór wizualny witryny. Specjaliści od SEO (pozycjonowania stron internetowych m.in. w wyszukiwarce Google) czy doświadczeni web deweloperzy powinni zadbać o użyteczność strony internetowej, jakość jej wyświetlania się i widoczność w wyszukiwarce. Sprawdzić należy łatwość w poruszaniu się po stronie i ocenić czy pacjent szukając konkretnego rozwiązania na jego problem zdrowotny jest w stanie szybko znaleźć odpowiedź. 

Specjalista od SEO powinien przeprowadzić audyt strony. Może okazać się, że niezbędne będzie usunięcie niektórych zdjęć lub zmiana ich rozmiaru. Na urządzeniach mobilnych, gdy strona jest rozbudowana, warto wprowadzić ustawienia, które spowodują wyświetlania się na smartfonie czy tablecie, tylko najważniejszych informacji i grafik. Drobna przebudowa witryny może spowodować, że prędkość ładowania elementów strony internetowej zwiększy się, a pacjent nie będzie musiał czekać na informacje. Sięgnie do zakładki Kontakt, aby umówić konsultację czy badanie diagnostyczne. 

Chcesz wiedzieć więcej jak zwiększyć użyteczność Twojej strony internetowej, skontaktuj się z nami!