X

Blog

Kampania AdWords czy pozycjonowanie organiczne?

Czym jest pozycjonowanie? Celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższej pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania…

admin

Video marketing to must have w marketingu usług medycznych

Jedną z najskuteczniejszych i stosunkowo niedrogich form prezentacji placówki medycznej są materiały video. Publikować je…

admin

Magdalena Rutkowska poprowadziła warsztat na VI Forum Marketingu, Komunikacji i PR w Ochronie Zdrowia

Na VI Forum Marketingu, Komunikacji i PR w Ochronie Zdrowia, w dniach 17-18 września 2015,…

admin

Medical Travel Partner w mediach społecznościowych

Teraz możecie śledzić nasze wpisy nie tylko na blogu, ale i w mediach społecznościowych. Jesteśmy…

admin

Definicja turystyki medycznej

Turystyka medyczna łączy elementy dwóch bardzo potężnych gałęzi gospodarki, jakimi są turystyka i medycyna. Jedna,…

admin

Polska pokonała Węgry w turystyce stomatologicznej

Polska jest pierwszą w kolejności destynacją najchętniej wybieraną przez Brytyjczyków. Według najnowszych danych zaprezentowanych podczas…

admin

Turystyka zdrowotna

Definicja turystyki zdrowotnej Podsumowując analizę, występujących w literaturze, definicji turystyki zdrowotnej, należy stwierdzić, że podstawowym…

admin

Polska znalazła się na 19 miejscu w rankingu, który uszeregował państwa pod względem atrakcyjności oferty dla turystów medycznych

Przed nami znalazła się Kostaryka, Kolumbia, Jamajka i Indie. Na liście jest tylko 25 krajów.…

Justyna Wojtalik

Magdalena Rutkowska prelegentem na konferencji dot. turystyki medycznej w Budapeszcie, 18-19 czerwca 2015

19 czerwca 2015 w Budapeszcie (Węgry), podczas drugiego dnia konferencji MEDICAL TOURISM CONFERENCE CEE, SEE…

Justyna Wojtalik

Klastry Turystyki Medycznej

Klaster to geograficzne skupisko wzajemnie powiązanych firm, wyspecjalizowanych dostawców, jednostek świadczących usługi, firm działających w…

Justyna Wojtalik