Szkolenia jak pozyskać pacjenta zagranicznego

Szkolenia jak pozyskać pacjenta zagranicznego

Szkolenia jak pozyskać pacjenta zagranicznego

Szkolenie „Turystyka medyczna w praktyce czyli jak pozyskać pacjenta zagranicznego“

Szkolenia „Jak pozyskać pacjenta zagranicznego”

Turystyka medyczna jest sektorem polskiej gospodarki, która jest wspierana finansowo przez Ministerstwo Rozwoju w roku 2017. Dodatkowo, Polska jako jedyny kraj wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej została umieszczona na mapie światowych preferowanych destynacji w turystyce medycznej wg. Medical Tourism Index. Polska została wyróżniona spośród innych krajów regionu i warto, aby placówki medyczne w Polsce były gotowe na przyjmowanie pacjentów zagranicznych.

Zapraszamy szczególnie na szkolenie „Jak pozyskać pacjenta zagranicznego” właścicieli i menedżerów placówek medycznych, dyrektorów działów marketingu i sprzedaży.

 

Turystyka i medycyna to dwie prężnie rozwijające się gałęzie gospodarki. Ich przenikanie się powoduje w ostatnich latach intensywny rozwój turystyki zdrowotnej. Nowe technologie i dynamiczny rozwój telemedycyny ułatwiają komunikację lekarz-pacjent, pozwalają znaleźć najlepsze ośrodki lub niedostępne procedury medyczne.

 

 

MODUŁ I

Szkolenia jak pozyskać pacjenta zagranicznego

Rynek turystyki medycznej na świecie i w Polsce. Najlepsze przykłady promocji w turystyce medycznej. Doświadczenia polskich i zagranicznych placówek w turystyce medycznej.

– startegie i metody pozyskiwania pacjentów, najczęstrze procedury,

– przygotowanie oferty i wycena

– przygotowanie placówki medycznej i praktyczne aspekty obsługi.

– współpraca pośrednik- placówka medyczna (praktyczne aspekty, wysokość prowizji, odpowiedzialności)

  • Umowa pośrednik- placówka
  • Umowa pacjent – placówka
  • Współpraca z innymi pośrednikami

MODUŁ II

Szkolenia jak pozyskać pacjenta zagranicznego

Przykłady najlepszych praktyk z zastosowania narzedzi e-marketingowych na rynku turystyki medycznej. Przyklad kliniki in vitro w USA, przyklad kliniki kardiologicznej w Polsce.

  • budowa strategii
  • wykorzystanie narzedzi : social media, google etc.
  • przyklady budowania słow kluczowych, planowanie kampanii
  • przyklady geotargeting
  • analiza google advert
  • przyklady konwersji

MODUŁ III

Szkolenia jak pozyskać pacjenta zagranicznego

Warsztaty : Budowanie praktycznego procesu obslugi pacjenta zagranicznego

  • audyt przygotowania placowki
  • „Czy moja placówka przygotowana jest na przyjęcie pacjenta zagranicznego“
  • przygotowanie procedury wewnetrznej w placówce (template)
  • ankieta satysfakcji obslugi pacjenta (miedzynarodowe standardy, najlepsze praktyki )
  • certyfikacja przez MTA (Medical Tourism Association) – praktyczne aspekty miedzynarodowej certyfikacji obsługi pośredników medycznych

 

 

W szkoleniu powinni uczestniczyć:

– Zarządzający placówką medyczną

– Pracownicy działów marketingu i sprzedaży usług medycznych

– Personel działów obsługi pacjenta

– Lekarze

– Pielęgniarki

– Personel pomocniczy

– Pracownicy firm pośredniczących

 

 

 

 

TRENER

 

Magdalena Rutkowska   M.D.  

                          

 

Lekarka z wykształcenia. Ukończyła podyplomowe studia z zarządzania w ochronie zdrowia oraz zdobyła tytuł Black Belta w zarządzaniu jakością Lean Six Sigma. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu zarówno w przemyśle farmaceutycznym (Eli Lilly, Boehringer Ingelheim) jak i na rynku medycznym w Polsce i zagranicą.

Od 6 lat rozwija i kreuje branżę turystyki medycznej. Zarządzała placówkami medycznymi, sprowadziła na leczenie ponad 1000 pacjentów zagranicznych oraz prowadziła program promocji polskiej turystyki medycznej na 7 rynkach zagranicznych w UK, USA, Rosji, Szwecji, Danii, Norwegii i Niemczech.

Dzisiaj prowadzi audyty placówek medycznych, szkolenia z zakresu turystyki medycznej, warsztaty ze strategii na rynkach zagranicznych i procesu obsługi pacjenta zagranicznego, jest zapraszana jako wykladowca w programie MBA w ochronie zdrowia Uczelni Łazarskiego oraz na wiele krajowych i miedzynarodowych konferencji. Autorka książki „Turystyka medyczna w praktyce czyli jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego”

 

2011-2012 Prezes Ameds Centrum – wdrożyła innowacyjne metody leczenia CCSVI (na stwardnienie rozsiane) i HIFU (na raka prostaty) pozyskując ponad 1000 pacjentów z ponad 54 krajów świata.

2012-2015 Koordynator Konsorcjum (AMEDS, PAIiIZ, EUCP) realizującego program promocji polskiej turystyki medycznej na 7 rynkach międzynarodowych: UK, USA, Rosja, Niemcy

Od 2015 roku konsultant placówek medycznych w Polsce. Prowadzi szkolenia „Jak skutecznie pozyskać pacjenta zagranicznego” „Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynkach międzynarodowych” Współpracuje z EMA (European Medical Association) tworzyć European Medical Travel Association. Wykładowca MBA w ochronie zdrowia Uczelni Łazarskiego. Współtworzy model kompetencji koordynatora turysty zdrowotnego Uczelni SGH.

 

 

Przykładowe wystąpienia:

 

  • 3rd Medical Tourism Conference CE, (Warszawa, 2017); 2nd Medical Tourism Conference (Budapeszt 2016); 1st Medical Tourism Conference (Praga 2015)
  • World Medical Tourism Congress WMTC 2011 (Chicago, USA); WMTC 2012 (Miami, USA); WMTC 2013 (Las Vegas, USA); WMTC 2014 (Washington, USA)
  • Global Facilitators Forum (Las Vegas 2013)
  • I Krakowski Kongres Turystyki Medycznej, październik 2016
  • Moduł „Turystyka medyczna w praktyce” na MBA w Ochronie Zdrowia , Uczelnia Łazarskiego, 2017, 2016, 2015, 2014
  • „Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem i kadrami w prywatnej służbie zdrowia” PARP 2013
  • Ogólnopolskie Forum Ochrony Zdrowia, marzec 2015
  • Polish Medical Tourism Promotion, Trade Mission in USA, New York, 2013
  • Forum Turystyki Zdrowotnej, Lublin, 2016
  • Targi turystyki medycznej, Turcja 2013„Poland your health destination“
  • International Medical Travel Conference (IMTEC 2013 (Monaco); IMTEC 2014, (Dubaj) „Poland future European medical tourism hub“
  • Polish Medical Tourism Conference, Berlin ITB (2014 ) ITB March 2015 „Przewaga polskich placówek medycznych”
  • „Projekt Promocji turystyki medycznej na rynkach międzynarodowych“, Marketing i promocja w ochronie zdrowia 2012
  • „Potencjał polskiej turystyki medycznej“, Ochrona praw pacjenta 2012
  • Forum Rynku Zdrowia „Medycyna bez granic“ październik 2013
  • „Mobilność na rynku pracy w sektorze turystyki medycznej i turystyki morskiej”, Baltic Forum, „Wpływ turystyki medycznej na zatrudnienie w Polsce“ czerwiec 2013
  •  „Potencjał turystyki medycznej na rynku USA“, American Chamber of Commerce, październik 2013
  • „Perspektywy turystyki medycznej w woj. Pomorskim“, Gdańska Organizacja Turystyczna, listopad 2013
  • „Potencjał rynku turystyki medycznej w Europie“ Nowe trendy w turystyce, Gdańsk, marzec 2014
  • Zorganizowała wraz z PAIiIZ (Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych) 7 misji gospodarczych dla polskich placówek medycznych do Londynu (UK), Kopenhagii (Dania), Moskwy (Rosja, Sztokholmu (Szwecja) , Oslo (Norwegia), Berlinie i Kolonie (Niemcy)
  • Odpowiadała za realizację 6 study tour do Polski i przyjazd 84 kontrahentów branży turystyki medycznej z 7 krajów (USA, UK, Rosja, Szwecja, Norwegia, Dania, Niemcy) do polskich placówek medycznych

 

TERMINY

Na stronie grupy IBF

http://www.ibfgroup.pl/szkolenia/21-11-turystyka-medyczna-w-praktyce-jak-skutecznie-pozyskac-pacjenta-z-zagranicy/informacje.html